In Tara lui Bufnitzel, totul incepe ca o poveste. Ca intr-o geometrie a gandurilor, in acest mic univers, mereu se ivesc idei crete despre lume si poezie. ''De ce aburul din jurul Pamantului e ca o prisma ce refracta incandescenta arta a iubirii si o sparge apoi in curcubeu?'' Nu stiu de unde vine, cine a spus-o, dar stiu cine a rostit-o si apoi s-a intamplat ca de fiecare data imi ramanea in privire un curcubeu.. de fiecare data cand se stingea ploaia. Printre picaturi albastre si idei delirante ma plimb cum vreau eu, ca Alice in Tara Minunilor, pe portative de culori care ma inalta pe muzica lui Alifantis 'tot mai sus' si 'mult mai inalt', astfel incat sa va observ mai bine pe toti.
Dintr-un copac, de pe-o craca, al vostru Bufnitel.

marți, 21 decembrie 2010

One of these things first

Oamenii sunt mai mult decat cuvintele pe care ceilalti le inscriu pe fata sau pe diplomele primite. -Poate ar trebuie sa ne amintim mai des asta.

Un comentariu:

  1. Postarea asta, e pentru mine in primul rand. Este un sfat bun de luat in seama pentru mine..
    *************************
    De cate ori revin la postarea asta incerc sa imi insusesc cuvintele alea. Nu..nu sunt eu cea care a avut o asa revelatie.. insa as vrea sa ajung intr-o zi sa traiesc dupa principiul asta.. ce pacat ca societatea ma face sa cred ca am locul meu bine asezat in ea.. undeva pe o scara.. si ca cei de deasupra reprezinta ceva mai bun si ca cei de dedesubt reprezinta ceva mai prost.. ingamfare.. e bine ca imi recunosc problemele, oricum fiecare e medicul lui cel mai bun, atunci cand persoana este sincera cu sine insasi; 'intr-o geometrie a gandurilor'..

    RăspundețiȘtergere