In Tara lui Bufnitzel, totul incepe ca o poveste. Ca intr-o geometrie a gandurilor, in acest mic univers, mereu se ivesc idei crete despre lume si poezie. ''De ce aburul din jurul Pamantului e ca o prisma ce refracta incandescenta arta a iubirii si o sparge apoi in curcubeu?'' Nu stiu de unde vine, cine a spus-o, dar stiu cine a rostit-o si apoi s-a intamplat ca de fiecare data imi ramanea in privire un curcubeu.. de fiecare data cand se stingea ploaia. Printre picaturi albastre si idei delirante ma plimb cum vreau eu, ca Alice in Tara Minunilor, pe portative de culori care ma inalta pe muzica lui Alifantis 'tot mai sus' si 'mult mai inalt', astfel incat sa va observ mai bine pe toti.
Dintr-un copac, de pe-o craca, al vostru Bufnitel.

miercuri, 30 martie 2011

respiro

Doar de 23 minute pe net..
Imi pierd ideile daca nu le notez.. Nu am mai avut de mult o stare de melancolie.. E perfect in concordanta cu noaptea si oboseala fara de a putea dormi.. I feel like I’m traspassed by inner thoughts without words.. This, sounds pretty nice.. Beautiful language, oh.. beautiful strange language..
Ascult la casti pe-o tipa ce-am descoperit-o chiar acum.. e ceva country, blues.. si ma intreb cum o fi vinul din capsuni.. Ya, ya.. asa se numeste melodia. Cred ca e exclus sa fie ca zmeurata.. ea e cam prea dulce si intepata de alcool cu grade..
Inainte de asta ma gandeam ca.. noi chiar ne facem singuri destinul. Noi ne stabilim si planuim ce urmeaza sa facem in weekend.. unde sa ne impartim energia, cu cine sa ne pierdem/investim timpul.. chiar e un lant din care se intind actiuni tot una dupa cealalta, ca verigile din lant.. E faina comparatia pe care am gasit-o, pentru ca acum pot spune ca.. verigile astea tot lungesc lantul si noua ne ajunge tot mai bine ca sa ne inlantuim tot mai mult.. pai, ce facem? Ne autolimitam –din pacate nu doar miscarile.. Vroiam doar sa punctez, caci este un alt subiect acesta.
Mai e si o utopie, care suna cam asa: ‘’Dream as if you’ll live forever, live as if you’ll die tomorrow.. ‘’ Suna bine, asa-i? defapt l-am modificat umpic, ca originalul se termina cu ‘(..)as if you’ll die today.’ Si acest ‘today’ insotit de verbul‘to die’ nu l-am putut asocia decat cu the panic! Cum altfel.. chiar.. am redescoperit animatiille cu daria, cu sloganul favorit al tv-ului :’’it’s a sick, sad, world..’’. And I, sad.. Yep! Numai un om purtator de minte bolnava se panica in orice situatie.. si cum fenomentul e frecvent.. Analizez.. disec in 4 .. not god..
Insa intr-adevar.. e bine sa avem vise. Eu zic ca e bine sa traiesti un vis.. Visele reflecta defapt dorintele noastre launtrice, sunt impregnate de trairile noastre. Visele sunt ca niste plante care se hranesc cu apa pe care le-o dam noi zilnic. Serul rezultat, va alimenta toata planta si o va face sa traiasca. Franc, vroiam sa spun, ca traiesti un vis cu cineva in momentul in care faci ratiunea sa dispara.. Aptitudinea de a nu fi cerebral 24 din 24 ..
Mi-am dat un refresh la my mind 2d(today) cu o alta zicala: ‘’functia creeaza organul, nu organul creeaza functia’’. Si e adevarat..
Suntem perfecti. Sunt constienta.. dar oare cand o sa fim cu totii constienti.. Defapt, ca sa o pun in termeni reali si coroborat cu ce-am pus mai sus, afirm urmatorul lucru: constiinta creeaza perfectiunea , nu perfectiunea creeaza constiinta. Perfectiunea fara constiinta inseamna infumurare, orgoliu si este total opusa cu prima parte a frazei precedente. Ea este departe de adevar si nu cred ca cineva ar suporta-o prea mult pe pielea lui, pentru ca odata ce incepi sa gusti din autenticitate si sa ai curajul sa te accepti si sa fii tu insuti o sa te simti prea bine.. Acel ‘tu insuti’ e departe de infumurare. Constiinta se trezeste in momentul in care te analizezi prin prisma interioara a simtirilor care transcend sinele. Complicata fraza, dar nu o va intelege decat cel care e pe aceeasi lungime de unda cu tot textul. Partea frumoasa e ca oricine, absolut oricine poate intelege aceste vorbe ale mele, numai sa aiba disponibilitatea si dorinta sa priceapa.
Filozofia nu e chiar buna.. dupa parerea mea. Te face sa analizezi prea mult, te imbolnaveste sa tot despici firul in 4. La ce bun.. ai putea pur si simplu sa respiri filozofia vietii, fara sa analizezi ca aerul este compus din Co2, oxigen, azot si noxe.. Unde mai traiesti momentul respiratiei daca faci calcule de genul asta in loc sa iei gura aia de aer proaspat si sa spu cu toata fiinta ta ‘oh, bless me Lord’ sau mai plastic exprimat, ca esti fericit ca poti respira. Un moment de respiro.. un unic moment de respiro..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu